/Files/images/soc_ped.gif




Розклад занять на тиждень у ЗДО № 27 на 2023/2024 навчальний рік за програмою "Дитина"




/Files/images/7020.gif


Група раннього віку № 1 "Карапузи-1"
(3-й рік життя)

Понеділок
1. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі культури: Музичний калейдоскоп) 2. Сенсорний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Сенсорний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі - І, ІІІ тиждень; Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі: Конструювання - ІІ, ІV тиждень)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Ліплення) (ІІ-пол.дня)


Група раннього віку № 3 "Карапузи-3"
(3-й рік життя)

Понеділок
1. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
Вівторок
1. Сенсорний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Малювання )(ІІ-пол.дня)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
Четвер
1. Сенсорний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі - І, ІІІ тиждень; Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі: Конструювання - ІІ, ІV тиждень)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
П'ятниця
1. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо продуктивне образотворення - Ліплення) (ІІ-пол.дня)


Група молодшого дошкільного віку № 5 "Ромашка"
(4-й рік життя)

Понеділок
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
3. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
3. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Дитина у світі мистецтва: Літературне образотворення; Театральне образотворення)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)


Група молодшого дошкільного віку № 6 "Веселка"
(4-й рік життя)

Понеділок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
3. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Ліплення - І, ІІІ тиждень) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
3. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) 3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотоворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ пол.дня)
П'ятниця
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Образотворча майстерність - Малювання)
3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Дитина у світі мистецтва: Літературне образотворення; Театральне образотоворення) (ІІ-пол.дня)


Група молодшого дошкільного віку № 7 "Соняшник"
(4-й рік життя)

Понеділок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
3. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Здоров'я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров'я та фізичний розвиток)
2. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
3. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальнй світ) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Здоров'я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров'я та фізичний розвиток)
2. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Дитина у світі мистецтва: Літературне образотоворення; Театральне образотворення)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) (ІІ-пол.дня)


Група середнього дошкільного віку № 2 "Калинонька"
(5-й рік життя)

Понеділок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
3. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Здоров'я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров'я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
3. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальнй світ)(ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Здоров'я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров'я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Малювання) (ІІ-пол.дня)
П'ятниця
1. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: здоров'я та фізичний розвиток)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Художня література (Дитина в світі мистецтва: Літературне образотворення; Театральне образотворення) (ІІ-пол.дня)


Група середнього дошкільного віку № 8 "Дзвіночок"
(5-й рік життя)

Понеділок
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
3. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/ Соціальний світ) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотоворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
2. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
3. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/ Соціальний світ) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Малювання) (ІІ-пол.дня)
П'ятниця
1. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
2. Художньо-продуктивна діяльність (Дитина у світі культури: Літературна скринька; Театральна мозаїка)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) (ІІ-пол.дня)

Група середнього дошкільного віку № 10 "Сонечко"
(5-й рік життя)

Понеділок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
3. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитни: Предметний світ/Соціальний світ) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) 3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художнє образотворення - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
3. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток)
2. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток) 3. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художнє образотоворення - Малювання) (ІІ-пол.дня)
П'ятниця
1. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
2. Художньо-продуктивна діяльність: Художня література (Дитина у світі мистецтва: Літературне образотворення; Театральне образотворення) 3. Здоров'я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров'я та фізичний розвиток) (ІІ-пол.дня)


Група старшого дошкільного віку № 4 "Пролісок"
(6-й рік життя)

Понеділок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньто-продуктивне образотворення - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: художня література (Дитина у світі мистецтва: Літературне образотворення; Театральне образотворення) (ІІ-пол.дня)


Група старшого дошкільного віку № 9 "Перлинка"
(6-й рік життя)

Понеділок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
3. Здоров'я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров'я та фізичний розвиток)
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика) (ІІ-пол.дня) 4. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
3. Здоров'я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров'я та фізичний розвиток)
Четвер
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика) 4. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Ознайомлення із соціумом (Еклппростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: художня література (Дитина у світі мистецтва: Літературне образотворення; Театральне образотворення) (ІІ-пол.дня)


Група старшого дошкільного віку № 11 "Волошка"
(6-й рік життя)

Понеділок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення - Малювання) (ІІ-пол.дня)
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
Середа
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: Образотворча діяльність (Дитина у світі мистецтва: Художньо-продуктивне образотворення- Ліплення - І, ІІІ тиждень; Аплікація - ІІ, ІV тиждень) (ІІ-пол.дня)
Четвер
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Ознайомлення із соціумом (Екопростір розвитку дитини: Предметний світ/Соціальний світ)
3. Художньо-продуктивна діяльність: Музична діяльність (Дитина у світі мистецтва: Музика)
П'ятниця
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Комунікативний розвиток особистості)
2. Ознайомлення з природним довкіллям (Екопростір розвитку дитини: природний світ)
3. Здоров’я та фізичний розвиток (Особистість дитини: Здоров’я та фізичний розвиток)
4. Художньо-продуктивна діяльність: художня література (Дитина у світі мистецтва: Літературне образотворення; Театральне образотворення) (ІІ-пол.дня)

/Files/images/24.gif

Кiлькiсть переглядiв: 11342